Skip to content Skip to footer
Przede wszystkim: na spokojnie 🙂 Wszystko da się zaplanować, a wesele jest od tego, żeby się na nim dobrze bawić. Podczas rozmowy wstępnej ustalimy najważniejsze szczegóły: kolejność podawania posiłków, atrakcje typu tort, podziękowanie dla rodziców czy oczepiny  oraz przykładowy przebieg godzinowy wydarzenia. Omówimy listę piosenek i Wasze życzenia w stosunku do repertuaru. Utwór na pierwszy taniec przyjmę od Was na pendrive’ie – żeby w dniu wydarzenia nie było niespodzianek. W sam dzień imprezy również służę Młodym wsparciem. Jestem do Waszej dyspozycji i realizuję wcześniejsze ustalenia, prowadząc całe wydarzenie (z odpowiednią dawką elastyczności). Przechodzimy po kolei przez powitanie, życzenia, obiad, pierwszy taniec, deser… i tak dalej 😉 Mam na koncie ponad 700 przeprowadzonych zabaw i swoje doświadczenie wykorzystuję, żeby oszczędzić Wam dodatkowego stresu.

Na wesele przyjeżdżamy w 2 osoby: DJ + pomocnik. Jest to podyktowane tym, żeby zawsze ktoś znajdował się za konsolą, gdy trzeba coś uzgodnić z Parą Młodą lub zwyczajnie wyjść do toalety 😉

Każdą umowę podpisuję wstępnie na 10 godzin z możliwością elastycznego przedłużenia. Jeśli goście dobrze się bawią, warto utrzymać ten stan jak najdłużej, a nie zaburzać go, składając i pakując sprzęt. Każda dodatkowa godzina to koszt 1/10 ceny wybranego pakietu. Z doświadczenia wiem, że najlepiej zaczekać z decyzją o przedłużeniu imprezy o kolejną godzinę do ostatniego momentu – gdy np. mamy ją zaplanowaną do 4:00, a o 1:00 widzimy, że goście świetnie się bawią, ten stan nie musi się utrzymać do końca.

Tak. Odpowiadam za całą muzyczno-rozrywkową część przyjęcia weselnego. Na wstępie witam gości oraz parę młodą, zapewniając podkład muzyczny. Następnie zapraszam do toastu i odśpiewania “Sto lat”. W kolejnych godzinach wesela będę zabawiał gości, obserwując, jaki styl poczucia humoru oraz zachęcania do wyjścia na parkiet będzie odpowiedni. W taki sposób, aby nikt nie poczuł się do tego przymuszony, a jedynie pozytywnie zachęcony. Według przedweselnych ustaleń jestem w stanie poprowadzić oczepiny, wjazd tortu czy podziękowania dla rodziców. Wszystko z klasą i humorem, nadając całemu wydarzeniu jeszcze większej wyjątkowości i magicznego klimatu.

Jeśli planujecie wesele, musicie pamiętać o opłaceniu ZAiKS-u i STOART-u za odtwarzanie muzyki. Zgodnie z prawem, opłaty te obowiązują zarówno DJ-a, jak i zespół, nawet jeśli grają na żywo.

Jak to zrobić – dowiecie się tego z naszego artykułu:
Jak opłacić ZAiKS?

Wesele to spory wydatek i wiele osób planuje sfinansować je (przynajmniej częściowo)
pieniędzmi “z kopert”. Mając tego świadomość, w elastyczny sposób podchodzę do tematu płatności. Możemy tę formalność załatwić przed weselem albo w jego trakcie.**wówczas proszę o zapłatę na niedługo po rozpoczęciu wesela, zanim wszyscy wpadną w wir zabawy, a młodzi staną się rozchwytywani przez gości

Oczepiny w dzisiejszych czasach często polegają na wyciąganiu “na siłę” na środek pann i kawalerów. Jeśli nie masz ich zbyt wielu wśród gości albo wiesz, że mogą niechętnie się angażować w łapanie bukietu/muchy – są inne (nierzadko lepsze) sposoby, aby zabawić gości 😉 Dbam o to, żeby nikt nie poczuł zażenowania ani nie został narażony na śmieszność w wyniku zabawy, która powinna być przyjemnością. Oczepinom towarzyszy dobry nastrój i masa śmiechu – ale tylko, gdy jest do nich odpowiednia liczba chętnych. Zamiast klasycznych oczepin można zaproponować gościom np. test zgodności pary młodej czy przysięgę małżeńską “na wesoło”.

Lata doświadczeń w prowadzeniu wesel sprawiły, że potrafię rozpoznać, przy czym goście będą się w danym momencie bawić najlepiej. Jest czas na skocznego twista, kiedy indziej na odpoczynek przy balladzie, a kiedy indziej na stary, polski przebój do pośpiewania.

Jedną z najlepszych rozrywek, skutecznie zapraszających gości na parkiet, jest muzyczna podróż. O co chodzi? Jedziemy np. „Pociągiem” Ryszarda Rynkowskiego lub “Locomotion”  Kylie Minogue, lub płyniemy “Parostatkiem” Krawczyka, lub jedziemy
z biletem w jedną stronę “One way ticket” The Eruption przez różne kraje i w zależności od tego, gdzie dojedziemy, do takiej muzyki tańczymy (francuski Kankan, grecka Zorba, hiszpańska Macarena, meksykańska Tequila itd.).

Są też inne zabawy, które nie wymagają wyciągania gości ani młodej pary na parkiet niemal na siłę, a takie, które zapewnią mnóstwo śmiechu. Są to np. test zgodności pary młodej, konkursy taneczne czy przysięga małżeńska “na wesoło”.

W dzień wesela dwie rodziny spotykają się prawdopodobnie po raz pierwszy. Moim
zadaniem jest ich wszystkich zintegrować i zachęcić do wspólnej zabawy.

Sprzęt, który przywożę, jest dostosowany do naszych wcześniejszych ustaleń i zależny m.in. od wielkości sali czy liczby gości. Korzystam z profesjonalnego nagłośnienia (kolumny, konsola) oraz dekoracji świetlnych (głowice ruchome B-Eye, listwy oświetleniowe, reflektory LED, lampy retro). Szczegóły oraz zdjęcia znajdziesz w zakładce Dekoracje świetlne